I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Så kräk på du, det är nyttigt!
Inser att jag har sisådär 20 sidor att läsa ikapp så jag börjar nu jag.
pöss
Lanovia: Det är väl jättebra om de tar bort det idag, så slipper du vänta på det!
Det är kattutställning i Malmö lördag-söndag. Speciellt söndagen är en extra trevlig dag med två mycket vackra kattdamer som deltar. (matte nästan spricker av skryt!) För Siena (aka den hön-skalperande paddan) hoppas vi på nästa certifikat på vägen att bli Grand International premier och så hoppas vi på ett BIS för världens vackraste svart-vita huskatt. Hon blev attans grann när vi badade henne.
Kunde väl vara kul för barnen, Hvidis!!
Om någon kommer och vill säga hej och klappa damerna så bara fråga i informationen i vilken burrad huskatten Isolde sitter.
Skall bli jätteskönt med utställning med allt vad därtill hör och helt ledig helg och inte tänka så mycket på jobbet!
Vad det är gott att ha dig här, Blomman! Du hittar alltid de rätta orden och kan så mycket om så många saker. Du har människokännedom som är mer långtgående än väldigt många av själavårdsutbildade kollegor jag har.
Vi väntar verkligen på din bok! En självhjälpsguide till livet?
Hör du! Hur är det nu med den egna självkänslan? Du om någon vet ju verkligen mycket om livet och kan ge så kloka råd till folk här (sedan att inte alla bryr sig eller reagerar märkligt på vissa saker, det hör väl till livet).
Det du skriver är alltid så välformulerat och man beundrar dig alltid när du håller huvudet kallt i olika diskussioner (det kanske du egentligen inte gör, men i så fall märks det iaf inte på det du skriver!)
Och det är visst det sant, så det så!
Även om jag inte vet vad dina starta eget planer innebär, så borde du sätta dig ner och fundera ut, hur du kan knöla in lite bokskrivande i det hela!
Nu börjar jag vara ner inför helgen. Om ca 5 minuter skall jag åka hem till de ihjälsvultna pälsarna och bara mysa och ta det lugnt en stund. Sedan lite tvättstuga och ev lite spinning. I morgon har vi bara skogspromenad m Amaretto, kloklippning och middag hos Soldans extrapappor inbokat.
Skön helg, Lajdis!