I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Kollad det är med besök nu, visste inte ens att det fanns. Har över 100 sidor där med besök, och med MÅNGA gäster. Man blir lite nyfiken, typ...
Kollad det är med besök nu, visste inte ens att det fanns. Har över 100 sidor där med besök, och med MÅNGA gäster. Man blir lite nyfiken, typ...
Kör hårt, Blomman! Du orkar, du har rätt inställning, det orkar man mycket med!
...och nu snöar det! Kan det inte räcka som det är ändå!
Förresten, allt är inte bara blää! Vi var ju på utställning i söndags, och lilla loppan tog sitt tredje certifikat på väg att bli Grand International Premier - och Soldis blev (Fanfar här!) BIS huskatt långhår! Min lilla duktiga fröken svart och vacker! Hon fick en jättefin jubileumspokal (arr klubb fyllde 50!) och massor av priser. Av allt hon fick var en mjuk boll och kattmyntaråtta det bästa!
Nu blir det Gislaved på Söndag med lilla damen. Och hon är ju för rolig! Vi var med damerna i Botaniska trädgården igår. Där var också en litet valpgäng på sitt livs första utflytkt, med bara husse och matte. De var sex veckor och jag hade kunnat ta alla med mig hem på en gång, de var såå bedårande! Fast det tycket INTE Siena! Hon klättade upp på husses axlar, och satt där ganska länge, även sedan vi gått ifrån bebisarna. Inte kul alls, bara läskigt till tusen!
*Vinkar till Ninnis*
Ooh, jag har fått sällskap! Hela mitt klädvårdsrum är fullt av Ullaredskasssar m ren tvätt som skall sorteras och läggas in. Hinner inte med något sådant just nu känns det som! Desutom har jag stryktvätt en masse, iofs sorterat efter sina prickar, men ändå hur mycket som helst. När vi bodde i radhuset hade jag massor på vinden som jag aldirg hade plats för. Nu har jag plats men inte ordentligt m tid att ta hand om allt.
Fast nu har chefen kommit på, att jag har hundratals övertidstimmar, så nu skall här börjas ta ut, börjar på tisdag!