I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Åååhhh... Nu är det visst min tur att inte kunna sova... Blä, vad trött jag kommer vara i morgon! Kram på er alla goa kvinnor och extra kram till flamman, som har det tufft. Hejar på dig!
Åååhhh... Nu är det visst min tur att inte kunna sova... Blä, vad trött jag kommer vara i morgon! Kram på er alla goa kvinnor och extra kram till flamman, som har det tufft. Hejar på dig!
Ea: var det du som efterlyste mbt-skor till billigare peng? Jern skor på hansa i Malmö, säljer ut två modeller för 999kr!
Flamman: kolla på ebay sök wild west fancy dress eller saloon girl eller liknande!
Jag kan gå inpå buttriks här i stan i morgon och kolla och skicka till dig om de har något?
Lille j vände sig från mage till rygg i dag två ggr!
En 10-12 skulle jag gissa på skulle passa dig. Återkommer barnen ropat!
V24! Tycker att det går fort! J är bara 2,5! Men han övade ju saltomortaler i magen in i det sista och stark som en oxe. Det går så fort att jag inte hänger med! Han är så lång och stor och har 68/75 i kläder redan. Men pappa är ju 1.93, så han bros nog på honom....
Tycker nog att cowgirl dräkten är läckrast.... Nätstrumpor har jag sett på rea nånstans... Kan kolla. Går långrundan med j just nu... Alltid kul att kunna hjälpa om det skulle behövas.
Vadå feta lår??!? Du har ju läckra spiror flamman!
Visst är den kort och sexig, men om du känner dig obekväm, har du inte en vit sommrig kjol du kan ha under?