I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Wow, Ninnis! Det är ju jättespännande ju! *håller tummarna*
Wow, Ninnis! Det är ju jättespännande ju! *håller tummarna*
Hoppas att ni slipper sjukor för en lång tid framöver nu!
Lycka till idag, Ninnis! *kramar*
Heloise: Åh, vilket tungt besked med flickan som dog. *kramar om*
Lanovia: stackars lille A.
Fru Sy: otäckt med krupp. Jag tycker också att det är väldigt läskigt när barnens andning är påverkad.
Ha en fin fredag, förresten! *kramar om hela gänget*
Jaa! Nu hejjar vi på guldägget, Ninnis!
Undrar hur det går för Syrinx idag? För visst skulle det vara en ganska spännande dag för henne idag?
Och desto mer spännande imorgon....
Syrinx (om jag nu kommer ihåg rätt): hoppas morgondagen blir alldeles underbar och på alla sätt och vis precis som ni har önskat er!
Åh, Blommis, får också kalla kårar. Hoppas verkligen att det löser sig så bra det bara kan.
Flamman: så hemskt med din mamma och svägerskan. Hur går det för svägerskan, förresten? Vet ni något mer?
Fru Sy: parvlarna gick också igenom en besvärligare tid vid ett års ålder. Mycket var frustrerande för dem och de åt betydligt sämre än vanligt.
I vår omgivning har det hänt två stora saker. Som nämnts förr, ibland går liv och död hand i hand.
Min farmor blev sjuk och dog några dagar senare, lugnt och stilla med ett av sina barn vid sin sida.
En vän överlevde en svår operation och plötsligt blev domen, max tio år kvar att leva, upphävd och hen har en rimlig chans att få se sina barn växa upp.
Gosboll! *hjärtar*
Nu knallar Fälga omkring med två små filtar och försöker göra något med dem. Vad det än är så går det inte så bra, för hon verkar mycket missnöjd.