I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
PB: men ang Biggest Looser så undrar jag alltid vad som händer med deltagarna när de inte är med i programmet längre. Med de ätvanorna de har så skulle jag tro att de går upp allt igen när de inte har övervakning längre(?). Någon som vet hur det brukar gå? El är det så bra att de lär om för hela livet?
Jag hade tänkt åka och hälsa på min mamma denna vecka. Typ åka efter dagislämning med småtjejerna och så komma hem igen innan dagishämtning. Det känns lite som en plikt och inget kul nu när hon mår dåligt. Hon är så neggig då och pratar en massa rappakalja som jag aldrig vet hur jag ska reagera på. Ska man försöka resonera logiskt med henne (går inte) el ska man jamsa med och låtsas att hennes fantasivärld är den verkliga världen (känns inte heller bra). Men så kände jag idag plötsligt att "näe, jag orkar inte jaga iväg dit för att försöka få henne att må bättre". Jag vill vara ego och bara ta det lugnt här i Götet med att träffa folk som jag mår bra av att träffa. Är det väldigt fel av mig????????????