Daa: Jaha, nu skrev jag ett helt inlägg till dig på danska.. Tack ammehjärnan!
Jag skrev iallafall som så, att jag tror att det att vara andragångsmor gör det lättare att se ett mönster och det är lättare att bygga upp ett m¨nster omkring de små nya barnen. De är också betydligt mer "så illa tvugna" att passa in i ett mönster, eftersom man har varit , pesonligt 2, år om att bygga upp rutiner och vaner med de första.
Jag förstår din oro och den där rösten, men jag är överbevisad att du gör ett jätte bra jobb som parvlarnas mamma, med massor av kärlek och förståelse.
Hade ett moment med E idag, när vi var på väg till lekplatsen och biblioteket. Att ta mig i kagen och njuta av varje sekund vi har tillsammans, för oj vad fort det går, snart ska man lämna på dagis full tid och vara ubertrött konstant, fasr på ett annat sätt.
Och mit i nattandet, vet ni vad hon har mage att kläcka ur sig? Mamma, Lekplats! Hi hi! Hmpf! Lekplats? jag? Sov nu. Sen gick jag ut och fnissade. Gullunge. ALLT är en lekplats eller lek just nu.
Och J har hittat tårna och hittat E och han snackar, ropar och tjoar så fort han får syn på henne. Och hon kramar fina kramar och vill att han ska sitta i hennes knä hela tiden. (Och sen blir hon såklart avis igen, fortfarande)
Blomman: JAg har fortfarande inte riktigt styr på kallendern. MAken ska på kurs på fyn hela veckan och vi väger på det fortfarande.
Puss och kram på er alla!
Nu ska jag dricka kaffe och läsa framtiden i sump!