I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Hej!
Tittar in som hastigast mellan mina tre begravningar de närmsta dagarna (jag har ju inte haft så många begravningar på semestern så nu så!). Läser på telefonen och tänker på er. Skulle så gärna hänga här mer men det blir så attans tight med tiden nu.
Iaf: Liten paddig loppa tog sitt första CAPS i lördags, 10 kvar. Caps betyder certifikat för att bli Supreme Champion. På söndag åker båda damerna till Köge i Danmark, Soldans första utställning där. Får vi se hur det går. Pälsen har växt bra på magen, även om hon är lite bar längst ner. Hoppas inte det är något de fäster så mycket uppmärksamhet på. Hon skall bada ikväll....
Det höll på att gå riktigt illa när jag körde hem igår, det kom ett rådjur flygande tvärs över vägen (nej, jag går inte på några andra droger än vanligt, cola, choklad och energidricka, men det så faktiskt som om det flög. Jag bromsade och bilen i motsatt körriktning fick det. Det var hemskt! Ringde 112 och lyckades trixa mig tillbaka dit. Alla utom rådjuret verkade oskadda. Men tanken finns där ändå, att det kunde varit jag, huu! Ännu ett skäl till varför jag vill byta jobb . ja och så chefen som fortsätter i samma goda stil som vanligt!