I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Igår var vi på tipspromenad så skönt att komma ut i skogen.
Blir så sugen på lussekatter, får bli bak t helgen!
Usch tycker faktiskt allmänt synd om oss alla, med gräl, förkylningar, upponer-ungar, mörkt ute....
Ngt som plingar i mitt huvud om att jag upplevt detta förr precis innan advent....mera ljus o mys o lite pynt har gjort underverk tidigare år har jag för mig........
Men din vecka låter rätt härlig, Piggelin! 4 hellediga mornar o kvällar! Va lyxigt! *dagdrömmer.........tappar upp ett ångande bad med massor med bubblor o mängder med tända ljus i badrummet, sätter i gång mysig musik på stereon, stänger av telefonerna, häller upp bubbel i fint glas o dukar fram jordgubbar o choklad o en god bok...ansiktsmask......rrrrttsssssrttttssss(sir väs) o sjunker ner i det varma badet.......lyxig hårinpackning, bodypeeling o en härligt mjukgörande lotion.....lite manikyr o pedikyr med fint lack på naglerna o lyxig handkräm som topp.........sveper in sig i en stor badrock...brygger en stor kanna the o tänder fler ljus o fortsätter att läsa bok varmt nerbäddad i soffan*
Fru Bygg: Mähh! Bara ös på med allt gnäll o berätta precis hur jobbigt det är.....det minskar inte på tröttheten direkt, men det kanske kan kännas skönt att få "ösa" av sig o lätta på sitt hjärta utan att hålla fasaden uppe! Har du varit hos dr o kollat upp dina värden? Kan ju vara någon brist på ngt i kroppen..... Lika bra att kolla kanske så vet du att det är ok om inte annat?! Skickar massor med styrkekramar *KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
Klockarbol: Så fint skrivet! Underbart att läsa! Ngt som vi alla behöver tänka på tror jag! Ojojoj vilken höst ni har/har haft! Stackars stora tjejen, inte lätt med tarmsjukdomar. Min mamma fick diagnosen Chrons för ett par vårar sedan, gud så sjuk hon var! Kombinerade det med lunginflammation o ngt mer... Då var jag rätt att mista henne. Men nu så mår hon toppen, hon äter lågkolhydratkost men inget jättestrikt. O så laktosfritt så mår hon toppen. Läkarna var imponerade över hur fint allt såg ut vid senaste videosessionen genom hela systemet.
Önskar jag kunde hjälpa er på ngt viss, några styrkekramar är väl aldrig fel? *KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
Hvidis: samma färg som innan i håret? Den passar du så bra i! Hoppas ni har en underbar onsdag!
Ninnis: A fy f-n för folk som inte plockar upp! Skulle kunna tröcka ner lämningarna i halsen på dem! Tillväxtfas på Mini med täta uppvak på natten?
Syrix: Va roligt med lyckad konsert! Trist med jobbtillfälle som skulle infalla på redan bokad tid! Suck! Men nu håller vi tummarna för att det ska lossna ordentligt!
MSW: va härligt med hemgång! Håller tummarna för att det blir hemsjukhuset i fortsättningen.