God kväll:
Hoppas allt är lugnt i tantstugorna runt om i landet:
Syrinx: Jag blir så arg när jag läser om den sk k väninnan som kan behandla dig så! Även om det värker just nu, så är hon nog i längden inte någon riktig vän när hon gör så mot dig, och då är hon helt enkelt inget att ha! Energitjuvar skall man hålla långt ifrån sig. Du får njuta av de riktiga vänner du har istället.
Hvidbrud: Jag tror jag skulle behöva dig till min chef, hmm!
Passionis: Vi är nog, trots dina farhågor, många här som väntar på att du skall börja skriva ner all din klokskap i böcker.
Helt säker på att det var annat också, men arbetsminnet är fullt av jobbet (jag vet, hemskt dålig ursäkt).
Var iaf i den där lilla orten i Halland i måndags, den där som ligger tre mil öster om Falkenberg där man kan göra av med mycket pengar. Var roligt!
Idag kissade herr A rätt dåligt igen, blää! Får ta upp det med veterinären när han skall vaccineras på måndag.
På söndag åker vi med damerna till Danmark, Soldes sista utställning i år. Hade suttit fint med en BIS-titel för henne, då har hon nio st och kan ta DSM-titeln nästa år. DSM = Distinguished show merit. Lilla fröken kan ta cert 2 till Supreme-titeln och den första utländska, skall visst vara 2 el 3 sådana.
Nu skall jag förbereda för möte, tjoho! Vill inte alls åka hem!