Stora kramen till Fru E under deppfilten... Skit vad det är orättvist alltihop
Ninnis, skönt att blodtrycket är okej!
Nu har jag varit på invigningen av en stor "kulturevent" här i stan.
Min T hade blivit ombedd att delta i invigningsceremonin genom att säga några ord på svenska och sen på ryska, typ presentera sig, berätta att barnen är viktiga i vår kommun och hälsa välkommen. Sen skulle hon klippa banden. Så hon var där med sitt Fritids och jag smet iväg på kafferasten och filmade henne. Lillhjärtat ♥!
Hon var så duktig. Lite strul med ljudet i mikrofonen och en slö sax vid bandklippningen, var inget som gjorde henne nervös. Hon var hur cool som helst och tog det med jämnmod Det gick superbra!
*stolt så jag håller på att spricka*
Senare idag ska hon vara med i en Talangtävling för barn. Hon ska sjunga. Usch så nervöst!! Jag fattar inte hur hon vågar....
Dessutom ska hon senare ikväll sjunga med den andra flickan, som hon sjöng med häromkvällen, på torget. Jag blir helt matt... Måste börja sålla och säga nej till alla uppdrag. Som en riktig manager
Nä, men hon vill själv och sånt här händer inte så ofta i vår kommun, så det är väl bara att passa på medan hon har modet och lusten.
Men från maken fick jag skäll igår för att jag ränner runt med barnen på sånt här "tjafs" och slösar dyrbar tid då jag borde städa, tvätta, laga mat och klippa gräs där hemma. Puckot fattar inte att sånt här berikar barnen, ger dem fina erfarenheter och är bra för självförtroendet.