I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Heloise skrev 2011-01-22 16:26:04 följande:
Måste bara förtydliga! Jag menar inte att jag tycker att någon här ska sitta ner i båten, bara att jag känner så allmänt, mot mina irl vänner, syskon etc. Därför håller jag mig undan rent allmänt för jag vill inte såra någon eller säga något som jag ångrar, när felet ligger hos mig.
Jag vältrar mig bara i vår egen olycka just nu. Helt fel och väldigt irriterande men icke desto mindre så är det det jag gör just nu. Men jag ska försöka bättra mig
puss på er
Det är oundvikligt att vältra sig i sin egen olycka i den sits ni hamnat i. Det är ju omänskligt att begära att du/ni skulle ta detta med jämnmod! Det är ju en jättegrej! Att hon inte ens kan äta ur nappflaska utan att kanske kvävas. Och att du får sova max 3h per natt. Jag som hade jättetrubbel med min amning som under min värsta period max 4h per natt (och då uppdelat i 2+2h) så jag vet lite hur det är... När det håller på för länge så blir man inte sig själv, har inte buffert för att klara ens de allra minsta motgångarna.
Du har all anledning att bittra ihop! Och det är nog tom nödvändigt för att det ska vända... KRAAAAM!