I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
som det ser ut idag så åker vi ut till min pappa i morgon lördag fm .....men jag roddar för att vi åker dit på söndag istället......
Nu ringde maken.......vi åker till min pappa ¨på söndag ....... o i morgon så kommer jag o myser järnet i Malmö!
Maken frågade försynt om jag inte skulle stanna hemma o vila....väntade inte på mitt svar utan suckade o sa att han gav upp.... hihihihi
Tycker också det är lite tråkigt att tempot i tråden inte är lika högt som förr....men det är ju iofs inte så konstigt....från början så fanns det ju inte så många trådbarn.....nu kryllar det av dem.....o en del har både 2 o 3 kottar.....blir eg förundrad över hur mkt man hann skriva för....hur mkt tid hade man eg?!
Mugglan: låter som ett klokt beslut att vänta med USA....smart att lämna dörren öppen också! YEY för toppen bra försäljning av Belly banditen! O trådträff är så himla mysigt! Blir lätt sår i öronen på närsittande gäster...hehehehe! Eller så dirver man bort dem! *moahahahahaha*
SS: Flunsan suger verkligen musten ur en.....totalt....tar ett tag innan man är tillbaks i gängorna igen! *styrkekramar*
Tack för en ljuvlig o mysig trådträff! Attans vad tiden kan rinna iväg! Hjärterum har vi alltid för både stora o små! Lyckades driva bort en ung kille som trodde att han skulle få en lugn o mysig lässtund jämte oss..... MOAHAHAHAHA! Vilka barn vi har! Vilka tjejer vi är! Så himla härligt!
Jag lyckades med konststycket att tappa en av loppans skor....smidigt när vintern inte är helt förbi......med lite för hög puls vandrade jag o loppan runt hela köpcentrat igen....hittade skon till slut! *phu*
Ninnis: Va härligt med skogspromenad! Inte lätt att lära vare sig barn eller vovvar att sova själva! Men det SKA gå eller hur?! Spännande med syskonförsök! Hann ju inte prata så mkt med dig i lördags....är ni sugna nu?!
Hvidis: Vita pepparkakor....spännande....hur smakar de? Kul att baka med småttingarna! Vara ifrån sitt barn......det är både smärtsamt o faktiskt lite skönt.....skönt att få lite egentid.....men smärtsamt när man ska sova eller är färdig med sin egentid.....men det kan väl vara ett bra upplägg att herr Hvidis åker norrut med E ett par dagar....
Var hos min pappa i går....det gick ok....misslyckades totalt med chokladmoussen jag hade med mig....har aldrig hänt för.....men den blev stenhård o inget vidare....så vi skippade den till slut. Pappa verkade känna igen oss när vi kom....tyckte det var roligt med loppan....hon visade honom alla sina saker hon hade med sig o man kunde förstå att han fröjdade sig över henne. O så sjöng vi lite sånger för honom....men han pratade inte med oss....o var överrörlig o spattig i rörelserna....var flera gånger på väg ut genom ytterdörren....orolig..... känns tufft men jag misstänker att han vid några tillfällen inte kände igen oss......
Känns bra att ha varit där o hälsat på iallafall......men som sagt.....dags att förbereda sig på att inte ha honom här på jorden så mkt längre.....
Fru E: Hur gick fika nr 2?
Tycker det är så mysigt att träffas.....men det enda som jag saknade var Fru E´s fantastiska efterrätter/fikor....de är i en klass för sig!
Lite vimsig i pannkakan....men visst hade vi en synsk tråd-make/sambo som kunde sia genom att kika på magen? Var det Bruttans fjällbjörn?
Alltså gravid-mage..... om det skulle bli pojke eller flicka....
Nu börjar mina spännande drömmar igen.... ni kommer ju ihåg plyschsoffmobilen!
I natt drömde jag att jag var på fest i en renoverad gammal lokal nära havet...... jag är en ung läcker oerfaren hrmmm singel-kvinna (alltså inte alls mig själv )................................en bit in på kvällen så började det åska över havet....alla begav sig dit på den raka grusvägen ner mot havet.... men av någon anledning så kände jag på mig att jag inte borde gå dit........ stannade på grusvägen bara en bit från huset......helt plötsligt dyker det upp rymdskepp ( )........sökljus mot marken o jag inser att de letar efter mig....precis just mig....men jag känner mig lite osäker o vill eg inte alls bli hittad....men är inte rädd....bara....osäker......
....misslyckas i att fly undan sökljusen.....
i rymdskeppet möter jag alver (kanske skulle lagt av redan vid rymdskeppen ).......det visar sig att jag var trolovad (överlämningstrådarna släng er i väggen).....med alv-prinsen.....som var förbenat hot........sen blev det steaming hot hot hot-sex o jag ville inte alls vakna.....
Hoppas jag får åka rymdskepp i natt igen!
Otroligt vad man kan få ihop va?! Har inte sett film eller läst bok om vara sig rymdskepp, alver eller hot sex......