I vått&torrt när midvinternattens köld är hård
Tar tacksamt emot alla tummar o tår som orkar hållas!
Tar tacksamt emot alla tummar o tår som orkar hållas!
Läste ut en pocket igår...kommer inte ihåg författaren men den heter "hon som tittade in"....Intressant story men vädligt tråkigt upplägg....kändes som att det var 20-talet personer som man följde i en viss episod o fick se deras sida...... Gillar bättre Ann Rowen (tror jag) Som har skrivit om Polisen Karin Adler som löst fall ute i Göteborgsskärgård.
Flamman: Men SUCK för ditt ex o bilskatten, kan väl svara dig åtminstone. Härligt med bra handläggare som vågar ta egna beslut utan att vänta på SKV. O du.....du ÄR VERKLIGEN värd din musiker!
Blomman: Oj va mkt information du får......stackars lilla blompojken....man äääääär förkyld o kass om man inte orkar lyfta armarna.......*hjärtar*
Jag undrar också hur det är med alla som du raddade upp.
Mugglan: Va härligt med besök! Riktigt avis!
Har en duktig skit-unge faktiskt! Hon är duktig o gör både nr 1 o 2 på pottan på morgonen....får ett klistermärke för varje gång.....o med det lockbetet så sitter hon väääääääldigt gärna på pottan o vill sitta lääääääänge.....får se om det kan locka henne att "producera" när hon sitter på pottan på dagis också.....hon sitter där men det blir inte ngt......ingen stress eller tjat om pottan....mer en liten morot.....
Nä nu får jag nog ta o jobba lite osså.....har varit på möte nästan hela dagen idag o i morgon är jag på besiktning hela dagen.....men snart är det heeeeelg!
KRAM