BrudSommar2006 skrev 2012-01-16 13:30:37 följande:
Heloise, usch, jag hade ingen aning om att det gjorde så ont, kanske tur att inte du heller visste det? Antar att fp inte gör lika ont då, för man hör ju talas om fler som gör det.
Ska börja med bromsmedicinen i övermorgon, jag både ser fram emot det och är nervös. Ska bli skönt att komma igång i alla fall, det är ju en oro över hur pass mycket sämre man kan tänkas hinna bli innan man kommer igång, eller har varit en oro i alla fall, just nu är jag ju hyfsat ute ur skovet så gott som och inte lär jag hinna in i ett nytt innan i övermorgon i alla fall.
Flamman, vad skönt att allt verkar ha lugnat sig och att tillvaron med jul och nyår och födelsedagar och allt verkar fungera så bra. Och pappan hör av sig till flickorna också, det var ju bra.
PB, vad roligt att du verkar ha lite idéer på gång.
Läste förresten en artikel om hur det gått för alla tidigare Biggest Loser-deltagare, och de flesta hade gått upp i alla fall lite men jag tror inte att det var nästan någon som vägde lika mycket som innan.
Hej BS! Kul att se dig här inne. Hoppas det går bra i övermorgon. Är det många olika sorter man tar samtidigt som ska kombineras eller man får en sort bara?