• mahj26

Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?

Är nyfiken på vad ni har valt för färger till era bröllop!
    Vi gifter oss sista helgen i juli, så det blir ju mitt i sommaren - vad tycker ni är fint som färgteman då?

• Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?
  • Stoffe87

vi gifter os den 16  juli och vi har valt lila o turkost

• JulyBrud

En till 2:a Juli här :)

Till vårt "romantik-rokoko bröllop" ska vi förmodligen ha: off white, creme och guld, med detaljer i antingen burgundy eller svart/brunt....Färgerna i sej kanske kan låta höstiga, men det beror ju på vad man har för dekor :) vi hoppas på att det blir rätt och festligt!

• Emmilie87

Vi gifter oss den 30 juli och ska ha brunt, beige och vitt, och några få detaljer ska vara guld. Dukningen ska vara strandinspirerat :)

• andreasochkarin

Vi ska ha svart och vitt, med lite inslag av rosa! =D

• J och J

vi kommer ha lila, turkost, limegrönt osså me inslag av det vita/ creme som alltid finns.

• oh yeah

Det lutar åt vitt, svart, silvergrått och rött på kläder, inbjudningar, dekorationer m.m.
    ( men matsalen går tyvärr i guld med röda stolar)

• Little Miss Pretty

Vi gifter oss 2 juli och ska ha vitt, och champagne/guld :). Jag ska ha en droppliknande brudbukett med murgröna och vita rosor liknande kronprinsessans bukett och mina tärnor ska ha vita kallor. Tärnorna ska ha champagnefärgade långklänningar på sig och jag ska ha ett par guldskor :). Tycker det är urläckert med bara vitt men tärnorna kan ju inte bära vitt;) så då fick det bli champagne. Känns lite exklusivt tycker vi. Hoppas det blir lika bra som man tänkt sig ;)!

• Lucky Heart

Vi gifter oss 30 juli.
    Vi ska vitt/ silver/ grönt med några små inslag av rosa som färgtema {#emotions_dlg.flower}

• TrueLove

Vi gifter oss 2 juli.Och jag har inte alls tänkt tanken att jag måste välja "sommarfärger".
    Jag valde efter vad jag och sambon gillar och vad jag vill ha för "stil" på bröllopet.

Valde vit,svart,lila och silver. 

Glad 

Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?