Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?
Är nyfiken på vad ni har valt för färger till era bröllop!
Vi gifter oss sista helgen i juli, så det blir ju mitt i sommaren - vad tycker ni är fint som färgteman då?
Är nyfiken på vad ni har valt för färger till era bröllop!
Vi gifter oss sista helgen i juli, så det blir ju mitt i sommaren - vad tycker ni är fint som färgteman då?
Vi gifter oss 16 juli och ska ha färgtema vitt, rosa och lime/ljusgrönt. Inspiration prinsesstårta
Vi gifter oss den 23 juli o ska ha vitt/brunt/grönt! (salviagrönt o yllevitt och mörkbrun blur det antagligen)
Hej!
Vi skall gifta oss den 16 juli, vi har valt IvoryVitt, Guld och turkost. ( Medelhavs turkost)
Sommar är temat
kommer troligen att ha vita rosor och guldfärgade rosor, med spröt av turkost på bordet. Har guldbollar och tukosa värmeljushållare, vita stora glasbollar med innehåll som jag inte bestämt än men det kommer samt. så har jag köpt genomskinliga glasbollar med ljusdioder i som går på batteri och skall placeras ut sporadiskt på borden.
Hav och skog, choklad brunt, aqua och mycket ljus vanilj. så är lokalen dekorerad den 30/7
Vi gifter oss den 2 juli och eftersom jag ska ha gula rosor går färgtemat i gult och vitt. Rätt somrigt oxå =)
Vi hade grönt (sage) och ljusgult.
Vi kommer ha:
Champagne, guld och rosa/aprikos.
Har alltid varit feg på färger, så dessa dova "bleka" färgerna passar mig perfekt! :)
Vi ska gifta oss den 2:a juli=) Kul att se så många som gifter sig då...vart bor ni i landet???
Vi ska ha Rosa som dominansfärg, sen även vinrött och ljusgrönt...
Vi gifter oss den 11 juni och har petrolium (mörkturkos) som temafärg (uppblandat med vitt och svart).