• Niini

Välja datum

Lördagar är nog vanligaste bröllopsdagen året om.

Vi ville ha ett datum som har speciell betydelse (årsdag/förlovningsdag), dock infaller vår förlovningsdag mitt i veckan men annars tycket vi det passade bra nästa år. Så vi gifter oss 3 dagar före 5-årsdagen som förlovade :)

• Niini
    Lev idag skrev 2010-11-18 19:33:40 följande:
    Jag och min pojkvän (ännu) har pratat om bröllop sommaren 2012.Jag ska beställa förlovningsringar så fort han har varit och kollat sin storlek på fingret :) Jag tog saken i egna händer. :) Vilket jag fick ett godkännande för.Så nu ska det allt ske!Men i alla fall. Så tyckte han att sommaren 2012 är okej för honom.Han är en person som behöver bearbeta detta lite då han varit så iställd på att aldrig nånsin i hela sitt liv dela ett sånt liv han gör med mej idag. :)Så han tyckte att sommaren 2012 var bra.Men då till datum som va det jag frågade om från början.1/7 har varit vårt datum, det va då vi blev tillsammans från början (2004).Och det är ett datum som klistrat sig fast i hans huvud.Så därför funderade jag på om vi skulle göra något åt den 1/7 2012.Men så är det ju som ni säger, det är mitt i semestern.Det är en söndag.Och ja.. jag vet inte..
    Sista juni då? Är väldigt nära :) Eller så tar ni en midnattsvigsel mellan sista juni o första juli :)
Svar på tråden Välja datum