Dirty Dancing-Kurs?
I de större städerna brukar det finnas! Kolla med dansskolor, kanske nå¨n lärare kan den och är villig att lära ut den.
Annars finns den på youtube tror jag. Brukar finnas sån där steg för steg video på youtube ;)
I de större städerna brukar det finnas! Kolla med dansskolor, kanske nå¨n lärare kan den och är villig att lära ut den.
Annars finns den på youtube tror jag. Brukar finnas sån där steg för steg video på youtube ;)
Hm, men har ingen en danskunnig kompis som kan hjälpa er?
Mitt tipps skulle vara att lägga ut en annons! Såpeciellt om ni är ettgäng som bor hyffsat nära varran. Kanske någon i nån dansskola eller någon som är väldigt bra på att dansa nappar och gör det billigt?
Testa blockets "tjänster" eller nått :)
Jag såg företsen en skitsnygg video från ett bröllop där ett par på festen först dansade lite vals/tryckare. Sen byttes musiken till den där sista låten i Dirty Dancing och de gjorde allt likadant. PLUS, och det var riktigt häftigt, på slutet när de i filmen börjar dansa allihop ni vet, när den biten kom var det plötsligt en 5-6 st som klev fram av gästerna och dansade koreografin med dem. Det såg riktigt härligt ut! Kanske om nån har ett brudfäje som vill vara med på sista biten ;)
Jag tror faktiskt att "dåliga dansare" är osäkra dansare. Själv är jag värdelös på att dansa, men jag tror det beror på att jag känner mig dum, vilket gör mig stel och osäker. Inte snyggt alls.
Det jag märker dock är att när jag är så där lagom full och verkligen är i stämning så går det hur bra som helst att dansa. Så nu tränar jag på att dansa nykter och våga släppa loss lite och slappna av. Tror det är A O.