Vad roligt att höra om allas planer!
Det är riktigt svårt att hålla sig på jorden och fokusera på bröllopet nu när man har en resa man kan drömma sig bort till... hehe
Emblas Mamma skrev 2011-01-16 09:06:51 följande:
Vi bokade för en vecka sen.
Vi åker Till Thailand, Phuket, Blue Village Exotic - Merlin Beach Resort.
Jättefint hotell, och lite för vår dotters skull att det var mycket familjevänligt! :)
Vå åker två veckor den 12 Januari. Mer orkar jag inte vara borta då jag har en sån fruktansvärd hemlängtan!
Men vi ska se till att hitta på massor av skoj och utflykter! Tycker det är trist att slappa vid stranden hela dagarna, jag vill ut i djungeln lite och massa annat spännande :)
Vilket trevligt hotell! Och vilken strand!
Vi åker också med fritidsresor faktiskt, men vi flyger reguljärt med Qatar Airways för de har inga egna flyg till maldiverna... fast Qatar ska tydligen vara snäppet bättre än tuifly. Men jag tror inte att vi får välja sittplats med detta flygbolag
Djungeln i thailand är ljuvlig....stranden och havet är också ljuvligt! Ni kommer njuta av varje dag!
Fårävvör skrev 2011-01-16 11:28:11 följande:
Vi har inte bokat än. Väntar på att få hem en guidebok om Neapel och amalfikusten först (ja vi har ändrat oss igen...). Men snart hoppas jag att vi kan boka!
Vad roligt! Jag har faktiskt en sådan guidebok och jag har drömt om en resa till den kustlinjen många gånger...
Det verkar vara en perfekt plats för romantik!