Kan jag hitta tillbaka till Oss?
Jag känner inte helt igen mig men lite grand. Vi har också varit ihop i åtta varav tre som förlovade. Vi hade en rejäl 7-års kris och hade nästan bestämt oss för att gå skilda vägar men bestämde oss i "sista sekund" för att ge det ett försök till. Tack och lov för det! :)
I mina öron låter det lite som att du kanske fått kalla fötter. När ni inte för så länge sedan funderade över vart ni var på väg och om det var tänkt att vara ni i resten av livet och så kommer nu då denna fantastiska fråga. Helt plötsligt så kan man inte "bara vara ihop" och se om man hittar tillbaka till varandra utan nu måste man bestämma sig. Det blir lite av ett klimax. Eftersom det låter som att du inte vill vara utom honom så måste du nog ta dig en rejäl funderare på vad det är som känns fel. Är det verkligen han eller är det bröllopet eller är det kanske du själv?
Utan att känna dig eller er historia så hade jag nog inte rek att göra slut. Du vill inte avra utom honom och han vill ju bevisligen inte vara utan dig. Då käns det ju dumt att gå skilda vägar...
Hoppas det löser sig!