14/5 här samlas vi! :)
Eftersom jag klantade till mig på sista tråden och skrev 14/6 så startar jag en ny tråd så ALLA kan hitta rätt!! :)
Hej ho, lets go!
Eftersom jag klantade till mig på sista tråden och skrev 14/6 så startar jag en ny tråd så ALLA kan hitta rätt!! :)
Hej ho, lets go!
vi har beställt ifrån visaprint.se det var billigt tycker jag! :)
Att vi skicka inbjudan nu har att göra med att vi vet att de finns många som även jobbar helger och sen så sa min mamma att någon kan ju hinna att boka en resa eller något annat som inte går att avboka. Kommer alla så blir vi 60 personer, både vuxna o barn. Egentligen blir vi 61, men vi räknar inte med sonen då han bara är 11 månader när vi gifter oss, så han kommer att få annan mat osv.
Jag har beställt därifrån nu, så jag hoppas korten kommer snart. :) a vi blir 45 om alla kommer, fast då är 2 under året så det blir annan mat till dom också. :) Min svåger är ju kock och har resturang så han ska fixa maten. Skönt! :)
Hihihi......99 dagar kvar nu :D
Sitter och viker de sista kuverten och till helgen ska inbjudningarna postas.
Hur går det för er andra?
Nu är det 3 månader kvar! Hur mycket har ni andra kvar att göra?
Ja, wiiie :)
*Vi ska proväta menyn
*Sy in min klänning
*Hitta väst och skor till sambon
*Fixa med festhäftet
*Bestämma vilken låt vi ska dansa till
*Lite småpyssel till festen
*Träffa vigselförrättaren
*Bordsplaceringen
Men det är inga stora saker kvar, vilket är jätteskönt då vi har så mycket att göra just nu med skola och jobb :)
Hur går det för er andra? :)
3 månader kvar och idag fick alla gästerna sina inbjudningskort i brevlådan, härlig känsla. Har blivit överöst med sms och telefonsamtal, det har ju varit hemligt tills idag :)