Inlägg från: Redaktionen Emilia |Visa alla inlägg
  • Redaktionen Emilia

Rapportera buggar här!

Hej på er allihop!

Som forumvärden skriver kan ni här rapportera buggar och annat ni finner på sajten som verkan strula.

Jag vill än en gång poängtera att detta är STEG 1 i vår re-lansering av Sveriges största bröllopssajt och att det under våren kommer flera spännande funktioner som ska förbättra och underlätta sajten för er medlemmar. Så ni kanske får ha lite tålamod med att allt inte funkar hundra procent från dag ett, men rapportera här så ser vi till att lösa det så snart vi hinner

• Redaktionen Emilia

Hej Köp och sälj finner du b.la på Start, i högerspalten. Den kommer att dyka upp på fler ställen under morgondagen Ha en fin kväll!

• Redaktionen Emilia
    veronicar skrev 2010-12-15 22:25:48 följande:
    Jag lyckas inte lägga in någon profilbild. Då jag går in på min sida och laddar upp min bild genom att använda bläddra-funktionen laddas sidan bara om och det är blankt i bläddra-rutan. Profilbilden är då fortfarande samma standardbild som från början.

Kan detta bero på att jag väljer en för stor bild? Jag skulle i så fall gärna se att jag får ett felmeddelande om det.

För övrigt - jättekul att ni omarbetat sidan så mycket och det ska bli skoj att upptäcka alla nya funktioner!
    Hej! Tack snälla för dina åsikter! De betyder mycket för oss och jag kastar mig över det och pratar med teknik as i write

Upptäk på och rapportera barnsjuksommarna här

Ha en jätte fin dag i snöovädret (det har jag i allafall

Emilia
  • Redaktionen Emilia
    darkHorse skrev 2010-12-16 09:46:33 följande:
    Hej, tänkte komma med lite saker som jag funderar över hur de fungerar eller som inte fungerar:

Sökfunktionen för forumet - Jättebra att nya inlägg kommer upp först, förr kunde ju ett inlägg från 2003 ses som relevantast. Men när jag söker på tex. frisör göteborg får jag endast 9 träffar, alla från 2010. Jag har svårt att tro att det inte diskuterats mer och skulle gärna se fler inlägg längre tillbaks, men kanske kunna sortera dom i datumordning.

Roligt att pluppen som visar om någon är online eller inte är tillbaka, men finns det en möjlighet att ställa in sin "status". Ibland har man varit aktiv i en tråd men orkar helt enkelt inte diskutera mer utan vill läsa vidare någonannanstans och då vore det skönt att kunna visa sig osm utloggad.

När man är inne på fliken "Företag" och sedan håller musen över menyen överst, tex "Festplanering" hamnar den nedrullade festplaneringsmenyn under rullgardinsmenyerna för företagssök vilket gör att jag inte kan klicka på tex "Dans och Festlokal". Löses ju enkelt genom att gå någonannanstans först, men det är lite irriterande.
    {#emotions_dlg.flower}Tack snälla - bra ideer! Ska absolut ta dem med mig och prata med de andra - kanonbra! Tack

Har bet kodarn kolla på problemen du stött på! Håll ut!

Även till dig önskar jag en kanon dag!!Solig

Kyss
    Emilia
  • Redaktionen Emilia
    Burre Präst skrev 2010-12-16 23:07:48 följande:
    Rena sakfel i texten om etikett för bröllopsgäster vad gäller vigselgudstjänstens innehåll. Länk: www.brollopstorget.se/Gast/1.1033033-kyrklig-...

Och så var det det här med färgerna och blondinen....

Men det vet ni ju om.
    För övrigt tycker jag färgerna är både opraktiska och fula!
    Hej Burre Präst!

Vi jobbar för fullt med att uppdatera texterna. Så du får gärna inboxa mig med förslag på upplägg. Det tar tid att uppdatera dem för de är så många! Så ser du, eller ni andra saker som inte stämmer, inboxa gärna mig, så kommer jobbet att uppdatera dem gå än snabbare!

Tack för att du såg det

Emilia
  • Redaktionen Emilia
    kapellösa skrev 2010-12-17 07:15:42 följande:

När jag klickar ner rullgardinerna verktyg och konto så hamnar de bakom start-forum-förberedelser-festplanering-osv-banner n vilket gör att det är ytterst svårt att t.ex logga ut då denna knapp skyms av bannern.

Jag har pratat med teknik och de jobbar på det, så det kommer att lösa sig

Tack
Svar på tråden Rapportera buggar här!