darkHorse skrev 2010-12-16 09:46:33 följande:
Hej, tänkte komma med lite saker som jag funderar över hur de fungerar eller som inte fungerar:
Sökfunktionen för forumet - Jättebra att nya inlägg kommer upp först, förr kunde ju ett inlägg från 2003 ses som relevantast. Men när jag söker på tex. frisör göteborg får jag endast 9 träffar, alla från 2010. Jag har svårt att tro att det inte diskuterats mer och skulle gärna se fler inlägg längre tillbaks, men kanske kunna sortera dom i datumordning.
Roligt att pluppen som visar om någon är online eller inte är tillbaka, men finns det en möjlighet att ställa in sin "status". Ibland har man varit aktiv i en tråd men orkar helt enkelt inte diskutera mer utan vill läsa vidare någonannanstans och då vore det skönt att kunna visa sig osm utloggad.
När man är inne på fliken "Företag" och sedan håller musen över menyen överst, tex "Festplanering" hamnar den nedrullade festplaneringsmenyn under rullgardinsmenyerna för företagssök vilket gör att jag inte kan klicka på tex "Dans och Festlokal". Löses ju enkelt genom att gå någonannanstans först, men det är lite irriterande.
Tack snälla - bra ideer! Ska absolut ta dem med mig och prata med de andra - kanonbra! Tack
Har bet kodarn kolla på problemen du stött på! Håll ut!
Även till dig önskar jag en kanon dag!!
Emilia