Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Hej på er allihop!
Som forumvärden skriver kan ni här rapportera buggar och annat ni finner på sajten som verkan strula.
Jag vill än en gång poängtera att detta är STEG 1 i vår re-lansering av Sveriges största bröllopssajt och att det under våren kommer flera spännande funktioner som ska förbättra och underlätta sajten för er medlemmar. Så ni kanske får ha lite tålamod med att allt inte funkar hundra procent från dag ett, men rapportera här så ser vi till att lösa det så snart vi hinner
Varje gång jag klickar på "posta inlägg" så kommer detta
"Ett databasfel uppstod
This script cannot continue, terminating."
Men när man klickar på "tillbaka-pilen" så finns inlägget ändå i tråden. Risk för mååånga dubbelposter ;)
Inte för att jag vet om det är en bugg men hur ser jag vem som är online?
Jag hittar ingen motsvarighet till den gröna pluppen
Inte för att jag vet om det är en bugg men hur ser jag vem som är online?
Jag hittar ingen motsvarighet till den gröna pluppen
Som sagt var
Många dubbelposter blir det
This script cannot continue, terminating."
Men när man klickar på "tillbaka-pilen" så finns inlägget ändå i tråden. Risk för mååånga dubbelposter ;)
Jag får samma fel som många, ett datafel uppstod. The script cannot continue, terminating.
någonting jag stör mig på är att jag när jag postar ett inlägg i en tråd så dyker den upp som oläst i mina favoriter, inte det största felet kanske men störande när man svarar på fem trådar på löpande band. Jag vet ju att det finns ett oläst svar i tråden, eftersom det var jag som skrev det detta hände inte i gamla designen.
Så fort jag lämnar sidan loggas jag ut trots att jag har automatisk inloggning.