Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Eller så såg jag den just.. är det inte väldigt konstigt att ha den funktionen I en tråd? istället för i list-vyn?
Så fort jag lämnar sidan loggas jag ut trots att jag har automatisk inloggning.
Hmm, när jag skriver i en tråd hamnar den ju bland mina favoriter... Men denna tråd är inte med i favoriterna efter mitt tidigare inlägg i alla fall. Återstår att se om detta inlägg gör att tråden hamnar bland favoriterna
Nja.. Jag hittar då inget köp och sälj, det enda liknande jag hittar i högerspalten på startsidan, dock finns "företagslistan" där men det var ju nåt helt annat.
*autoinloggning funkar inte
*felmedddelande när man postar meddelanden
*hit med de gröna plupparna så man vet att ens kompisar är online!
*inboxens lilla symbol är fånigt liten och signalen att man har ett meddelande där syns absolut alldeles för dåligt. Den behöver blinka eller lysa i annan färg än den lila!
*De där symbolerna man kan lägga in för en känsla i en trådstart tycker jag vore mer till sin funktion och nytta i om man kunde placera i enskilda inlägg inne i trådarna.
Jag undrar vad tick-boxen "Avaktivera Facebook-nånting" när man loggar in fyller för funktion?
Får en obehaglig känsla av att det jag skriver här blir synligt på Facebook om jag inte tickar i den boxen... Och det vill jag verkligen inte!