• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • TheD

Gillar inte den sk. förbättringen. Jag anser snarare att det har gått åt andra hållet!!!

• annaochmias

Försökte uppdatera bröllopssidan men får bara ett errormeddelande.

• annaochmias
    annaochmias skrev 2010-12-10 00:47:39 följande:
    Försökte uppdatera bröllopssidan men får bara ett errormeddelande.

Ett databasfel uppstod

This script cannot continue, terminating.

• Kjell Präst

Bortsett från att autoinloggning fortfarande inte fungerar (vilket är otroligt irriterande för en som besöker sidan 20-25 gånger per dag) så får jag tydligen inte heller några mail när nya inlägg gjorts i den tråd jag startat.

• Kjell Präst
    Kjell Präst skrev 2010-12-10 03:55:26 följande:
    Bortsett från att autoinloggning fortfarande inte fungerar (vilket är otroligt irriterande för en som besöker sidan 20-25 gånger per dag) så får jag tydligen inte heller några mail när nya inlägg gjorts i den tråd jag startat.
    ...och så blir det ju "databasfel uppstod" varje gång man gör ett inlägg också, som många tidigare har nämnt.
  • 4Juni2011

En estetisk sak: när man väljer tex designers i rullmenyn så har man menyerna etc kvar vilket är väldigt bra men när man väljer tex bröllopsresa så kommer man till en "halvfärdig" sida så här är det på flera av valen man gör och det upplevs lite b, tycker jag som själv sysslar en del med hemsidor...

• Sebastiána

Hur ser man vilka trådar som det senast kommenterats i? Senaste trådarna är ju inte samma sak.

• Sebastiána
    Sebastiána skrev 2010-12-10 08:29:06 följande:
    Hur ser man vilka trådar som det senast kommenterats i? Senaste trådarna är ju inte samma sak.
    Jag medan, om jag skriver en kommentar i en tråd som inte är ny och som bara fått 3 kommentarer sammanlagt hamnar den inte på senaste inläggen (jag har gjort några kommentarer och hittar inte de trådarna nu) och inte bland Heta ämnen. Vart hamnar den?
  • blomtroll

Vad händer om man inte klickar i avaktivera facebok-någonting varje gång man loggar in?

Vill för allt i världen inte att det ska synas någonting där. Ingen annan (förutom min blivande såklart) vet att jag går i bröllopstankar och jag vill gärna att det ska förbli så tills vi är gifta (annars faller hela idén med hemilgt bröllop). Rynkar på näsan

• blomtroll
    Sebastiána skrev 2010-12-10 08:41:09 följande:
    Jag medan, om jag skriver en kommentar i en tråd som inte är ny och som bara fått 3 kommentarer sammanlagt hamnar den inte på senaste inläggen (jag har gjort några kommentarer och hittar inte de trådarna nu) och inte bland Heta ämnen. Vart hamnar den?
    Finns den inte i "<3 mina favoriter"? I den lilla rutan till vänster, under Info, regler osv.? Fast det är kanske inte där den ska vara?
Svar på tråden Rapportera buggar här!