• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • Forumvärd

Hej hej!

Tack för att ni rapporterar här inne då blir det enkelt för teknik att se vad som behöver åtgärdas

• viktualia
    Klockarbol skrev 2010-12-09 17:03:46 följande:
    Inte för att jag vet om det är en bugg men hur ser jag vem som är online?
    Jag hittar ingen motsvarighet till den gröna pluppen
    undrar detsamma!!!
  • Zia 20090618

När man varit inne på "Företag" hänger drop-down menyn där man kan välja område osv kvar ovanför navigeringsmenyn när man ska välja något nytt.. Om någon förstår... Flört

• Zia 20090618

När man varit inne på "Företag" hänger drop-down menyn där man kan välja område osv kvar ovanför navigeringsmenyn när man ska välja något nytt.. Om någon förstår... Flört

• Zia 20090618

Kanske inte riktigt rätt forum, är väl kanske ingen bugg.. Men var finns köp och sälj? Letar mig galen här.. 

• moonlightgirl

Jag tycker att den gamla designern var mycket lättare att lära sig än vad denna är. Jag tycker att det är svårt att hitta här och när jag klickar på forum och mina favoriter kommer inget upp, det händer ingenting. När jag försöker klicka mig tillbaka kommer felmedelande upp.
    Nej jag gillar inte att det blivit krångligare än förut, utseéndemässigt är det väl ok, men annars så tycker jag att det blivit sämre.  =(

• moonlightgirl

Jag får föresten upp samma felmeddelande ,som de andra skrev om ,"Databasfel uppstod" när jag skickar inlägg.

• Redaktionen Emilia

Hej Köp och sälj finner du b.la på Start, i högerspalten. Den kommer att dyka upp på fler ställen under morgondagen Ha en fin kväll!

• Invincible

Jag saknar fortfarande en vettig funktion för "gå till senaste olästa meddelande" även om jag iten läst i en lång tråd på tre veckor så vill jag hamna på senaste olästa inlägg så jag slipper backa eller leta efter vart jag var senast. Det är ju en basic funktion i de flesta forum. Om den funktoinen finns nu så får någon gärna peka mig i rätt riktning...

And tonight we can truly say - Together we are invincible
Svar på tråden Rapportera buggar här!