• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • Nordost

Skulle skriva ett nytt inlägg i min blogg idag och när jag ska posta det får jag bara ett felmeddelande där det står

" Du måste ange mer innehållstext för att få posta”."

Varför?

Det har gått alldeles utmärkt att skriva korta inlägg tidigare och jag gör precis likadant som jag gjort tidigare. Men inget funkar.

Dessuton verkar hela sidan ännu segare att navigera genom än den var tidigare.

• kodarn
    Nordost skrev 2010-12-13 06:54:04 följande:
     Skulle skriva ett nytt inlägg i min blogg idag och när jag ska posta det får jag bara ett felmeddelande där det står

" Du måste ange mer innehållstext för att få posta”."

Varför?

Det har gått alldeles utmärkt att skriva korta inlägg tidigare och jag gör precis likadant som jag gjort tidigare. Men inget funkar.

Dessuton verkar hela sidan ännu segare att navigera genom än den var tidigare.

Bloggbuggen ska vara fixad nu.

Går nu även att lägga upp nya annonser i Köp & Sälj.

// Jens
  • Dejli

Är det jag som är dum, eller funkar inte knappen "Gå till senast lästa"? Jag hamnar på första sidan i tråden, även om den har många olästa... Och varför skulle man vilja gå dit? Första olästa meddelande vore väl mer logiskt... och jag fattar inte öht varför den ligger INNE i tråden. Det är väl ett allmänt känt faktum att man ska eftersträva så få klick som möjligt för kunden/besökaren, och detta ger ju minst ett extra klick... nej, lägg till en knapp ute i listvyn.

• Semlorna
    Dejli skrev 2010-12-13 13:08:55 följande:
    Är det jag som är dum, eller funkar inte knappen "Gå till senast lästa"? Jag hamnar på första sidan i tråden, även om den har många olästa... Och varför skulle man vilja gå dit? Första olästa meddelande vore väl mer logiskt... och jag fattar inte öht varför den ligger INNE i tråden. Det är väl ett allmänt känt faktum att man ska eftersträva så få klick som möjligt för kunden/besökaren, och detta ger ju minst ett extra klick... nej, lägg till en knapp ute i listvyn.
    +1 Har precis samma problem.

Saknar många funktioner som jag är van vid från andra forum. Varför kan jag inte se ordentligt vilka trådar jag läst och/eller skrivit i när jag är i forumet?

Dessutom är dom fästa trådarna likadana oavsett nya inlägg eller inte när jag är i "mina favoriter". Kan inte se när senaste inlägg är skrivet utan det står bara "fäst". Tråden blir heller inte markerad som oläst genom fetmarkering utan enda sättet att se att något nytt skrivits som jag inte läst är att ha koll på hur många inlägg som fanns senaste. Opraktiskt!
  • Darling Daisy

Kanske är det jag som gör fel, men när jag kollar på bilder i någons galleri så ligger den myyyycket irriterande menyraden mitt över fotona. (den med start - forum - förberedelser osv) Resten av sidan tonas ner i bakgrunden, men menyraden ligger alltså överst.
    Ska det vara så? 

Håller för övrigt med om att den gamla layouten var snyggare, både färg och stilmässigt. 

• Optimia

Jag har problem med att logga ut. Lyckas inte få rullgardinsmenyn att hamna ovanpå 'Företag'-fliken. Jag ser alltså inte konto-alternativen.

• Niini
    elisabettan skrev 2010-12-11 19:22:18 följande:
    Jag tycker att det är dumt att man kan starta nya trådar utan att döpa dem med en rubrik.
    Håller med! Sen gillar jag inte heller att man kan skriva trådar anonymt, man ska kunna stå för det man frågar/skriver :)
  • Moster Stina

Under rubriken PRATA MED ANDRA, på startsidan står det felsvenska.
    " ...i vårt stora forumet."

Hoppas att det fortarande på svenska heter vårt stora forum, eller i forumet.

• 1up

Färgskalan: vidrig.
    Gullighetsfaktorn: än värre.
    Annonserna under "Köp & Sälj": inga bilder.

Sammanfattning: Det finns bättre fora för mig och mina bröllopsplaner.

Svar på tråden Rapportera buggar här!