• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • Forumvärd
    Vi2alltid skrev 2010-12-27 20:01:16 följande:
    Ah, precis samma som hänt mig men det tog ett tag att fatta. När man öppnar tråden så hamnar man på något helt annat ställe och det blir helt klart förvirrande...
    Hade du den tråden i dina favoriter?
    För då kan det bli precis som du skriver om tråden är bortplockad. Det kan också hända om man har en länk till en tråd som plockats bort och man då går in via den länken t.ex via google. Är tråden bortplockad så hamnar man index för forumet.
  • Forumvärd
    SnartFruSir skrev 2010-12-28 10:23:00 följande:
    för mig går det inte

om jag skriver

så här:

Allstå, fetar första ordet och sedan enter.

Börjar jag senare i texten, t.ex. har med ett citat, så funkar det. Det är just när jag skriver första ordet och fetar, och sedan sätter ett enter.
    Vad har du för webläsare?
  • passionsblomman
    Forumvärd skrev 2010-12-28 11:18:25 följande:
    Har du någon länk till en sådan tråd så kan jag kolla om det är så att tråden bara har stängts ned- för då kan den ligga kvar ändå- eller om det är så att det är en bugg som gör att en bortplockad tråd ligger kvar
    Nej, det går ju inte att länka till dem eftersom jag inte kan öppna dem. De exempel jag hittat heter som jag citerade, så de bör ju gå att leta reda på. (fast nu hade det varit bra med en "senaste trådar"funktion, eftersom det ser ut att ha skrivits en del i den ena. Den andra var obesvarad.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    fet
    fortsätt fet, fortsätt, fet
    SnartFruSir skrev 2010-12-28 10:23:00 följande:
    för mig går det inte

om jag skriver

så här:

Allstå, fetar första ordet och sedan enter.

Börjar jag senare i texten, t.ex. har med ett citat, så funkar det. Det är just när jag skriver första ordet och fetar, och sedan sätter ett enter.
    shit vad konstigt!?Förvånad
    Jag kan feta vart jag vill.
  • Forumvärd
    passionsblomman skrev 2010-12-28 13:59:47 följande:
    Nej, det går ju inte att länka till dem eftersom jag inte kan öppna dem. De exempel jag hittat heter som jag citerade, så de bör ju gå att leta reda på. (fast nu hade det varit bra med en "senaste trådar"funktion, eftersom det ser ut att ha skrivits en del i den ena. Den andra var obesvarad.
    Den ena tråden hittar jag som bortplockad (inloggad med admin) och som oinloggad hittar jag inte alls igen den.
    Hade du skrivit i den tråden?
  • Forumvärd
    passionsblomman skrev 2010-12-28 13:59:47 följande:
    Nu du hittade jag igen de båda

Det är helt klart mig veteligen en bugg. För en borttagen tråd ska inte synnas i trådlistningen även om det inte går att gå in i den.
    Jag buggrapporterar detta!
    Tack!
  • passionsblomman
    Forumvärd skrev 2010-12-28 14:39:57 följande:
    Den ena tråden hittar jag som bortplockad (inloggad med admin) och som oinloggad hittar jag inte alls igen den.
    Hade du skrivit i den tråden?
    Haha, nä, jag kan ju inte skriva i trådar som  jag inte kan öppna!
    Den ena-den osmakliga om analsex, läste jag och anmälde dessutom, så det är därför den är bortplockad-då undrar jag ju varför den ändå syns i trådlistan.
    Den andra, som hette "herregud vart är den här sidan på väg" ligger där och har 20 svar, men går inte att läsa. Då blir man ju duktigt nyfiken dessutom.
  • Forumvärd
    passionsblomman skrev 2010-12-28 14:45:05 följande:
    Haha, nä, jag kan ju inte skriva i trådar som  jag inte kan öppna!
    Den ena-den osmakliga om analsex, läste jag och anmälde dessutom, så det är därför den är bortplockad-då undrar jag ju varför den ändå syns i trådlistan.
    Den andra, som hette "herregud vart är den här sidan på väg" ligger där och har 20 svar, men går inte att läsa. Då blir man ju duktigt nyfiken dessutom.
    Hahaha näe jag tänkte som så om du hade skrivit i den sedan tidigare. Alltså innan den togs bort
    För jag försökte klura ut vad det var som krånglade och om det kunde vara så att de som hade den i sina favoriter fortfarande hade länken kvar. Men att det inte gick att skriva i tråden liksom
    Det verkar vara en bugg i vartfall för bortplockade trådar ska inte ligga ute i trådlistningen.
  • passionsblomman

Haha, ja det är nog bra om de verkligen försvinner, för annrs lär det bli helt förvirrat bland medlemmarna.

Svar på tråden Rapportera buggar här!