• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • queenelin

Hej!

Jag kanske är blind, men jag hittar inte köp & sälj längre. Finns den inte längre eller är jag som sagt, blind?

Nya designen är annars fin och jag tycker att min personliga sida är bättre än innan.

• Forumvärd
    sandviken skrev 2010-12-10 13:30:18 följande:
    på förra sidan så kunde man söka på medlemmar från en speciell stad, eller bara kolla in vilka som är online just nu, men jag kan inte hitta den funktionen nu, är den borttagen?
    Hejsan!

Jo då den funktionen finns kvar
    www.brollopstorget.se/Medlemmar/

Du kan också gå in via din egen sida och då hittar du "Medlemmar" i vänsterspalten.
  • Forumvärd
    queenelin skrev 2010-12-10 13:39:44 följande:
    Hej!

Jag kanske är blind, men jag hittar inte köp & sälj längre. Finns den inte längre eller är jag som sagt, blind?

Nya designen är annars fin och jag tycker att min personliga sida är bättre än innan.
    Köp&Sälj hittar du bl.a. till från startsidan www.brollopstorget.se
    Den ligger då på höger hand en bit under Bella. 
    Här har du också en direktlänk dit:

www.brollopstorget.se/Annonser/
  • Forumvärd
    kodarn skrev 2010-12-10 11:07:30 följande:
    Fixat
    Forumvärd skrev 2010-12-10 10:38:18 följande:
    Kodarn:
    Ett bra förslag från en annan tråd
    Går det att göra de olästa trådarna (i mina favoriter) fetare än vad de är nu eller alternativt i en annan färg?
    Då blir det lättare att se vilka trådar som är olästa
    Det är nog så det ska vara redan, eller menar du fetare än fet?

// Jens
    Tack Jens!! {#emotions_dlg.flower}

Ja jag menar så fet så det bara stänker om det
    Går det att fixa för då blir det lättare att se obesvarade inlägg.
  • Dejli

De fetmarkerade trådarna verkar ha rubriken i en mindre fontstorlek vilket gör att man ändå inte ser dem särskilt bra...

• Dejli

Det verkar också som att ämnen som är klistrade på forumet också är klistrade i "Mina favoriter"... fyller ingen funktion, bara irriterande.

• Junibrud2011

Är väl så att man vänjer sej med vart man finner alla funktioner så d blir nog bra med tiden men jag har svårt med denna lila eller vad är det för färg? och det vit tillsammans får ont i ögonen så här kommer man bara att surfa in och ut på samma gång Rynkar på näsan

• blomtroll

Hej. Ser inte vilka trådar jag läst eller inte i listorna på senaste inläggen (bara de som är i mina favoriter som det går att se skillnad på).

Kodarn: du gör ett jättebra jobb!

• Junibrud2011

Var uppdaterar man "Status"?

• Forumvärd
    Dejli skrev 2010-12-10 14:30:10 följande:
    Det verkar också som att ämnen som är klistrade på forumet också är klistrade i "Mina favoriter"... fyller ingen funktion, bara irriterande.
    Fast där kan jag absolut se ett syfte
    Hoppas du håller med mig!
    Ibland så kommer det påpekanden om att man som medlem missar viktig information osv om då de "fästa" trådarna automatikst hamnar i favoriter så är det ingen risk att man missar viktig information.
Svar på tråden Rapportera buggar här!