Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Hej!
Jag kanske är blind, men jag hittar inte köp & sälj längre. Finns den inte längre eller är jag som sagt, blind?
Nya designen är annars fin och jag tycker att min personliga sida är bättre än innan.
De fetmarkerade trådarna verkar ha rubriken i en mindre fontstorlek vilket gör att man ändå inte ser dem särskilt bra...
Det verkar också som att ämnen som är klistrade på forumet också är klistrade i "Mina favoriter"... fyller ingen funktion, bara irriterande.
Är väl så att man vänjer sej med vart man finner alla funktioner så d blir nog bra med tiden men jag har svårt med denna lila eller vad är det för färg? och det vit tillsammans får ont i ögonen så här kommer man bara att surfa in och ut på samma gång
Hej. Ser inte vilka trådar jag läst eller inte i listorna på senaste inläggen (bara de som är i mina favoriter som det går att se skillnad på).
Kodarn: du gör ett jättebra jobb!
Var uppdaterar man "Status"?