• Forumvärd

Rapportera buggar här!

I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen

• Svar på tråden Rapportera buggar här!
  • Forumvärd
    tecnofreakz skrev 2010-12-11 10:35:43 följande:
    Har ingen korrekturläst de olika texterna som ni tillhandahåller?? finns fullt med stavfel och bokstäver som saknas bla. i era texter om festplanering.
    Vilka texter är det som tryckfels nisse halkat in i?
    Kan du länka eller bara skriva var du hittade det så vore det toppen!Solig
  • tonårsmorsa

Jag håller med Burre Präst och Kjell Präst om att färgskalan är helt förskräcklig. Men jag kan glädjande meddela att med ett par solglasögon på så slipper man bländas.

• elisabettan

Jag tycker att det är dumt att man kan starta nya trådar utan att döpa dem med en rubrik.

• Telis

Byt ut den här hemska lila färgen, den är ful och all text blir svårläst. Jag vet att det knappast finns någon färg som alla gillar men man kan ju åtminstone försöka välja färger som är diskreta och neutrala och som så få som möjligt stör sig på.

Byt ut den där vidriga Blondin-Bellan. Hur gamla tror ni att vi är, vi som hänger här? Fjorton?

Byt ut den där lila hjärtat. Jag hade kunnat göra en snyggare logga själv och då är jag ändå en allvarligt kreativt handikappad människa.

Jag kan inte längre läsa min favorittråd i mobilen (sidan blir bara vit trots att det står att den är färdigladdad) och varje sida verkar ha blivit dubbelt så "tung" i mobilen mot förut.

• fru2011kanske

Blogginnehållet fastnar inte!
    (Mycket frustrerande när man skrivit ett långt inlägg som försvinner så fort man försker spara..)

• Semlorna

Stör mig på att min presentation är borta. Varför? Funderar allvarligt på att ta bort mitt medlemskap här ändå iof. BröllopsBella, fjortisdesignen och sidans dåliga lärbarhet gör mig faktiskt rätt less.

• du och jag 2011

Går inte att lägga in annonser i köp och sälj? Vad jag kan se har ingen lagts upp sedan 9:e dec.
    Skulle vara bra om det fanns nåt lättare sätt att se alla annonser än att behöva gå in på en först för att sedan klicka vidare till "alla annonser".

Tycker som många andra att sidan blivit alldeles för tjejig, kan tänka mig att killar som intresserar sig för bröllopsplanering blir lite avskräckt av ms barbie, hjärtan och ljuslila. (Jag med för den delen...) Bra med nytänk, men det här var lite väl!

• Cinnamon Love
    Burre Präst skrev 2010-12-11 00:04:40 följande:
    Det är en förskläcklig färgskala på sajten där de olika lilarosa nyanserna har en för mig mycket dålig kontrast. Det blir onödigt svårläst.

Men är det så att man vill göra en Vecko-revyn-parodi på sajten så är det väl sajtägarens ensak förstås.

Få se om jag står ut, annars försvinner jag snart
    "Vecko-revyn-parodi" är huvudet på spiken. Håller med de flesta kommentarerna här ovan om att färgerna (My Little Pony-lila?), hjärtloggan (ritad i Paint?) och "blondinbellan" är barnsliga och osofistikerade. Jag blir varken motiverad eller inspirerad av att gå in här längre. :( 
  • viktualia

Och jag undrar mycket nyfiket - varför i all världen går det nu att skriva i ALLA gamla trådar?!?! Finns en och annan som enligt mig gärna får vila i internethavets bortre hörn... *ler*

Svar på tråden Rapportera buggar här!