Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Rena sakfel i texten om etikett för bröllopsgäster vad gäller vigselgudstjänstens innehåll. Länk: www.brollopstorget.se/Gast/1.1033033-kyrklig-vigsel-gastetikett
Och så var det det här med färgerna och blondinen....
Men det vet ni ju om.
En sak till
Förut kunde man klicka en andra gång på listan med forumrubriker till vänster (Bröllopsämnen, Expert osv) vilket ledde till att listan stängdes, men nu händer ingenting. Ingen stor sak, men lite krångligare att navigera.
När jag klickar ner rullgardinerna verktyg och konto så hamnar de bakom start-forum-förberedelser-festplanering-osv-bannern vilket gör att det är ytterst svårt att t.ex logga ut då denna knapp skyms av bannern.
När jag klickar ner rullgardinerna verktyg och konto så hamnar de bakom start-forum-förberedelser-festplanering-osv-banner n vilket gör att det är ytterst svårt att t.ex logga ut då denna knapp skyms av bannern.
När jag klickar ner rullgardinerna verktyg och konto så hamnar de bakom start-forum-förberedelser-festplanering-osv-banner n vilket gör att det är ytterst svårt att t.ex logga ut då denna knapp skyms av bannern.
Detta kanske mer är en "feture" än en bugg, men i presentationsrutan för era experter så är namnen i svart med två skuggor, över och under. Sammantaget ger dessa en känsla av dåligt kalibrerad bildskärm eller att jag behöver ta på mig glasögonen.
Layout och design ska förstås vara uppseendeväckande, men den bör inte vara plågsam. Gör om, gör rätt!