Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Vet inte om någon sagt något, men söket funkar inte alls för mig. Inte ens om jag söker på ord i en tråd som jag har uppe så får jag träffar. "Din sökning gav inga träffar". Jag har klickat i att jag vill söka i forum och inte i artiklar vid sökrutan (som f ö är väldigt ologiskt placerad...)
Jag använder firefox 3.6
Rullisterna till konto och verktyg hamnar bakom den långa menyraden vilket leder till att jag bla har svårt att logga ut.
På datorn på jobbet ser jag inga svar alls i trådarna och är trådstarten för lång ser jag inte hela den texten heller.
Nu när jag skulle gå in i en tråd kom jag inte in i den utan hamnade på obesvarade trådar.
Detta kanske redan är rapporterat...
Jag puffar lite även i denna tråd för att sökfunktionen behöver förbättras - rejält.
1. Jag hittar inte det jag söker efter, även om jag vet att sökorden finns i rubriken
2. Borde finnas en sorteringsfunktion, nu hittar man främst riktigt gammalt skräp
3. Borde finnas en "avancerat"-funktion, där man kan söka på trådar från specifika användare eller orter.
Min inbox ser helkonstig ut när man ska svara på meddelanden där, blir bara en massa "><<</>>//<<>".Ser det ut så för alla eller bara för mig? Tycker att det är väldigt knepigt att hålla reda på vad som skrevs eftersom det är miljoner symboler runt texten. Finns det något att göra åt saken?
Tack för svar!