Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Kodarn:
Upptäckte en sak nu
När man skriver längre gästboksinlägg så rullar inte texten vilket gör att det blir svårt att se vad man skrivit innan man postar
Kom gärna in och diskutera i den här tråden
www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3873051.html
Så kan vi ha den här tråden för buggrapportering.
Kodarn:
Ett bra förslag från en annan tråd
Går det att göra de olästa trådarna (i mina favoriter) fetare än vad de är nu eller alternativt i en annan färg?
Då blir det lättare att se vilka trådar som är olästa
på förra sidan så kunde man söka på medlemmar från en speciell stad, eller bara kolla in vilka som är online just nu, men jag kan inte hitta den funktionen nu, är den borttagen?
Helt rätt och slätt! BYT TILLBAKA! Den här sidan är katastrof. Jag hade förhoppningar om att den skulle vara bättre så som lättare att hitta runt mer information etc men iställket har det gått åt flickhållet "girlie" som en annan person skrev i ett inlägg. Lila är min favoritfärg men det här är inte lila det är rosa inblandat och alldeles för mycket av färgvalet på sidan. Jag håller också med personen som skrev att det längre inte är riktat mot vuxna utan mot 18-22åringar som vill ha HolywoodBröllop. Det känns som ni har överdrivit en smula med tänkandet. Ibland är det bästa att låta saker vara men självklart kan vissa saker funderas på för en ev. förbättring/förnyelse men som sidan ser ut nu i allmänhet känns det som sagt sorgligt och katastrofalt. Jag kan inte på gott samvete tisa någon om Bröllopstorget längre.