• blomtroll

Rapportera buggar här!

moonlightgirl skrev 2010-12-09 20:21:12 följande:
    Jag får föresten upp samma felmeddelande ,som de andra skrev om ,"Databasfel uppstod" när jag skickar inlägg.
    Jag med!
  • blomtroll

Vad händer om man inte klickar i avaktivera facebok-någonting varje gång man loggar in?

Vill för allt i världen inte att det ska synas någonting där. Ingen annan (förutom min blivande såklart) vet att jag går i bröllopstankar och jag vill gärna att det ska förbli så tills vi är gifta (annars faller hela idén med hemilgt bröllop). Rynkar på näsan

• blomtroll
    Sebastiána skrev 2010-12-10 08:41:09 följande:
    Jag medan, om jag skriver en kommentar i en tråd som inte är ny och som bara fått 3 kommentarer sammanlagt hamnar den inte på senaste inläggen (jag har gjort några kommentarer och hittar inte de trådarna nu) och inte bland Heta ämnen. Vart hamnar den?
    Finns den inte i "<3 mina favoriter"? I den lilla rutan till vänster, under Info, regler osv.? Fast det är kanske inte där den ska vara?
  • blomtroll

Hej. Ser inte vilka trådar jag läst eller inte i listorna på senaste inläggen (bara de som är i mina favoriter som det går att se skillnad på).

Kodarn: du gör ett jättebra jobb!

Svar på tråden Rapportera buggar här!