• Vi2alltid

Rapportera buggar här!

passionsblomman skrev 2010-12-27 18:56:36 följande:
    Jag har just upptäckt att:
    De trådar som  tas bort (antar jag att det är) ändå ligger kvar i både "obesvarade trådar" och "senaste inlägg"-listorna. Det är mycket förvirrande att en tråd finns där men inte går att öppna.
    Exempel är "(tom rubrik) ämne samlevnad"och en annan som heter "herregud vart är den här sidan på väg", i det sista fallet verkar inte heller TS finnas?
    Jag har också sett att även namnet på den senaste som gjort inlägg fortfarande syns i trådlistan, fast inlägget är borttaget. Det rä särskilt dumt ifall nicket på den personen är reklam i sig och därför inte godkänt. Tas det inte bort så ligger ju den gratisreklamen ändå kvar i trådlistan så att säga.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Ah, precis samma som hänt mig men det tog ett tag att fatta. När man öppnar tråden så hamnar man på något helt annat ställe och det blir helt klart förvirrande...
  • Vi2alltid
    Forumvärd skrev 2010-12-28 11:26:35 följande:
    Hade du den tråden i dina favoriter?
    För då kan det bli precis som du skriver om tråden är bortplockad. Det kan också hända om man har en länk till en tråd som plockats bort och man då går in via den länken t.ex via google. Är tråden bortplockad så hamnar man index för forumet.
    Nej jag hade den inte i favoriter, utan klickade på den direkt från "startsidan" så att säga... det vore kanske bra om det kom upp något meddeland högst upp, typ "hoppsan, den tråd du försöker läsa är bortplockad", så man vet.
Svar på tråden Rapportera buggar här!