• PiaB

Rapportera buggar här!

ardnaxela skrev 2013-01-08 12:47:15 följande:
    Är det en bugg att man blir utloggad konstant? jag hade inte stört mig så mycket på det om man kom tillbaks till "där man var" när man inser att man är utloggadm utan istället kommer jag till min egen sida och måste söka reda på tråden jag var i för att kunna skriva där, och inte sällan ahr man då blivit... utloggad. Jag älskar den här sidan och kan surfa runt i timmar och inspireras, men det går ju inte att vara aktiv skribent själv, tyvärr. jag har inlogg via facebook, har det med saken att göra kanske?

Jag skrev en annan tråd om just inloggningsproblemen som många upplever/upplevt, bl.a. jag. Där fick jag svar av någon som jobbar på forumet, webbansvarig kanske?, att det kan ha med kopplingen till fb att göra. Nu funkar det för mig sedan jag inaktiverade facebook connect vid inloggningen. Nu kan jag vara inloggad på fb samtidigt som här. Men jag behövde alltså klicka i rutan själv, inaktivera facebook connect, sedan logga in med användarnamn och lösenord, inte via fb.

Men tydligen hjälper det inte för alla, men värt att pröva

• PiaB
    majjja skrev 2013-01-08 20:00:46 följande:
    När man skriver från en ipad ksn man inte citera eller lägga upp foton

Inte från Samsung Galaxys surfplatta heller. Lite trist att behöva använda datorn "för säkerhets skull ifall jag vill citera något"

Svar på tråden Rapportera buggar här!