Inlägg från: Familjen Sköld |Visa alla inlägg
  • Familjen Sköld

Åsikter om brudbukett:)

Hej hej.

Igår beställde vi blommor till bröllopet vilket var jättekul och blev inte alls som jag tänkt mig. Jag var helt övertygad om exakt hur jag ville att min bukett skulle se ut men vart helt förälskad i en annan. Jag beställde helt enkelt den andra och skulle vilja höra vad ni tycker om den. Jag gillar den jätte mycket men det skulle vara kul med lite feedback. Vi har också beställt dekoration, tärnbuketter, corsage i samma blommor så det blir mycket av de sorterna:)

hej här har du brudbuketten :) kram

• Svar på tråden Åsikter om brudbukett:)
  • Familjen Sköld

Hej, åh vad bra:) Nu känns det ännu bättre..

Förlovad flicka- Ja det går jättebra om du lägger upp den på bloggen

Äppelkärna- nej jag vet inte det tyvärr.. Men jag kan fråga min kompis, det är hon som ska göra buketten om du vill?

TheD - haha, nej det är klart gillar man inte rosa är nog inte en rosa bukett så passande :)

• Familjen Sköld

Blommorna heter sweet avalange (rosen som är rosa) astilbe ( den toppiga rosa) och sen är det kvistrosor.

• Familjen Sköld

Vad bra att det verkar som att den inte är för prålig och jag tycker det verkar som att ni tycker den är fin:)

Passionsblomman, bra med konstruktiv kritik. Det tackar jag för:). Jag ska kolla på de rosorna och prata med min florist. Eftersom att vi har tänkt att blommorna i brudbuketten ska vara i alla dekorationer osv så är det kanske lite kul med någon mer blomma också:).

Tack allesammans.=)

Svar på tråden Åsikter om brudbukett:)