• mazlin

Klarar verkligen inte av att börja kolla efter en bröllopsklänning

Jag får sådan ångest, vi har bestämt oss för att gifta oss maj 2011. Helt underbart men jag får sådan ångest över att jag måste hitta en brudklänning. Jag har sådana problem att hitta kläder i vanliga fall att jag vågar inte gå in i en bröllopsbutik. 

Jag är kort av mig, 156cm och väger ynka 44kg så jag är smal. Har en mindre A kupa mer åt AA hållet. Så kort, liten och nätt.. jag är inte speciellt förtjust i urringade saker eftersom det finns inga tuttar att fylla ut med. Och förså min ångest av att komma in en butik och inse att det finns inga storlekar som passar mig..
    Jag går in på hm och testar kläder i xs som är värdelöst, JC har kläder i xxs som jag nu börjat hitta en del kläder av nu.  

• Svar på tråden Klarar verkligen inte av att börja kolla efter en bröllopsklänning
  • mazlin

Tack för era ord. 
    Jag hade ingen aning om att de fanns klänningar ner till storlek 42 och att det även fanns möjlighet till ändringar i butiker. Jag ska ta tag i det efter nyår är min tanke 

Svar på tråden Klarar verkligen inte av att börja kolla efter en bröllopsklänning