Klarar verkligen inte av att börja kolla efter en bröllopsklänning
Försök och sluta oroa dig och ge dig ut till butikerna! =) Dom kan göra underverk i affären många av dem. När det gäller brösten så finns det så att man kan sy din inlägg som lyfter och fyller ut. Det fick jag göra. Blev skitbra. Sen som många andra redan har sagt så kan man sy in. Tror faktiskt att just du kan ha modeller som inte många andra kan! =) Den klänningen någon länkade till här tyckte jag var jättefin men jag skulle aldrig kunna ha på mig en sån men du kan säkert. Gå dit med någon du litar på är ärligt och som du har kul med. Gör det till en rolig dag, planera in kanske en frukost innan ute, lunch och fika och emellan gå runt och titta.
Om du hittar nån klänningen som du tkr om men så kanske den sitter löst vid brösten el att du hittar nåt annat fel så bli inte ledsen direkt och gå därifrån. Utan fråga dem, går detta att fixa, hur fixar man detta, så hjälper de dig säkert.
Jag köpte min klänning i Johans högtidskläder i göteborg och dom va så snälla och verkligen hjälpte mig efter att jag hittade "min" klänning. Min va för stor vid brösten, behövde sys in och även kortas ner. Allt gjordes och den satt helt perfekt. Inlägg las i klänningen och brösten lyftes och det fyllde ut. Blev så bra.
Om det är så att du vet me att du har svårt för att hitta så råder jag dig verkligen till att börja NU. Det kan bli problem annars.
Du kmr hitta din klänning och du kmr känna dig sååå fin, e helt säker på det.
Kram tjejen och gå ut i butikerna me dig! =)