Varför gör han så? :(
Hej på er!
Jag har säkert skrivit ngt liknande i en tråd innan, så förlåt, men mår riktigt dåligt, så jag behöver lite mer råd..
Är sambo med en underbar man, vi har ett härligt förhållande, dock har sexlivet blivit sämre. Eller hans lust är inte lika stor längre. Vart såhär ca 3 månader nu. Och jag mår sämre o sämre och mitt självförtroende är illa ute. Vi har pratat flera ggr om detta och han säger att han inte riktigt vet varför alltid men att han är stressad iaf, och väldigt trött (han sover, äter dåligt o stressar, det vet jag).sen lite annat omkring. Så jag förstår honom. Jag har provat med allt. Pratat, inte pratat, visat att jag vill ha honom, backat, provat sexiga underkläder, till att fråga honom vad han vill/känner osv. Vi är väldigt mkt för närhet, så den biten är helt toppen. Men just sex.
Hade han alltid haft låg sexdrift, visst, men så är inte fallet. Jag försöker verkligen bara låta honom vara o inte pressa, men jag mår väldigt dåligt utav detta och känner mig arg och irriterad. Nu till det som sårar mig mest,
han säger att hans lust inte är lika stor, men andå han kan tillfredställa sig själv. samt vet jag att han även tittar på porr då och då. Detta har aldrig vart ngtproblem, utan något utav det, men i denna situation, blir det ett problem, för mig. Jag vet inte hur jag skall tolka detta och inte ta det personligt? Han ger mig komplimanger om mitt utseende och allt anant är super, så jag blir förvirrad. Det kom även fram i ett samtal för några mån sen när vi prata om just sex, att han känt sig otillräcklig och osäker mer o mer, eftersom det inte går för mig
bara genom samlag, behövs mer om man säger så. Men han tar det personligt, men jag har aldrig kommit med ngn enbart genom "in o ut". Det blev lite bättre sen, o han säger att han inte är osäker ang det längre, men jag vet inte..
Hur hade ni tagit detta? :/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-03 10:28
Vill bara skriva nått lite extra: JÄTTESTORT TACK till alla er som svarat. Era ord har hjälpt mig mer än ni vet. Ni är underbara! :) Kram