Inlägg från: Sebastiána |Visa alla inlägg
  • Sebastiána

Varför gör han så? :(

Porr är inte samma sak som att ha sex med någon så att han kollar porr och tillfredställer sig själv tycker jag inte att du ska hänga upp dig på alls.

Tre månader är inte så lång tid i ett livsperspektiv och du skriver själv att han är stressad och trött. Där har du svaret. Jag och min BM har ett bra sexliv, men vi vet båda att det kan komma svackor i sexlivet på grund av stress, arbetslöshet, sjukdom osv och vi har lovat varandra att åtminstone hålla om varandra och kramas om något sådant inträffar (det vore konstigt om det aldrig skulle inträffa i ett livslångt förhållande).

Ta en paus när det gäller sexet. Att klä sig i sexiga underkläder osv gör kanske bara att han känner sig pressad. Ta det lugnt och säg till honom att när du håller om honom och kramar honom betyder det inte att du förväntar dig sex utan att du just vill krama honom

Allt kommer att gå bra!

• Sebastiána
    Kattpoet skrev 2010-12-28 20:57:16 följande:
    Att karlar runkar har inget med  viljan att sätta på eller inte,  enligt flera av mina manliga vänner  så är att runka ett sätt för att släppa på trycket eller slappna av.

Sex är på en helt annan nivå , då njuter man mer av att vara med någon annan och man får inte samma avslappning.

Runka är ibland lika skönt och nödvändigt som att skita.
    Precis vad jag tänkte!
Svar på tråden Varför gör han så? :(