Varför gör han så? :(
Jag hade fortsatt att försöka prata prata och prata och kankse försökt berätta hur han kan göra för att tillfredställa dig (men på hans eget sätt).
Vi har inte det problemet nu dock har vi haft en del "problem" eller hur man ska säga jag är delvis som du att in och ut funkar inte på mig heller och det fick honom att känna sig dålig... men när vi hade pratat om det 7000 ggr och han förstod att det faktiskt inte var så illa att jag inte tyckte att sexet var mindre värt för att jag inte gick varje gång så insåg han att hans otillräklighets känsla försörde mer än att han inte lyckas få mig att gå vid varje tillfälle.
men samtidigt så har jag haft en sån otillräklighets känsla och har fortfarande och jag har gud förbjude till och med övervägt att ställa in bröllopet (fast det inte alls är något jag skulle vilja) för att jag känner mig så värdelös och dålig som inte kan ge honom det han vill ha, dock har vi även där pratat och pratat och även om jag måste påminna mig att han hellre har mig kvar än att få det han verkligen vill ha ibland så är det otroligt jobbigt och jag känner mig så himla elak som kanske kommer att förhindra hans möjlighet att få egna barn pga en del händelser i mitt liv...
så jag kan förstå er båda på nått sätt, det enda rådet jag kan ge är att försök och prata ännu fler gånger fast det känns som att det är att pressa honom men ni måste båda två få rätsida på era känslor och få dela era känslor med varandra..