Varför gör han så? :(
Jag har samma problem fast med omvända roller. Jag har en del i mitt eget liv just nu som gör att jag är trött och har brist på energi och väldigt brist på lust. Dessutom tror jag att mina preventivmedel gör att jag har mindre lust.
I mitt fall så jag har bett min man att ta egna initiativ ganska mycket. För även om jag inte har lust till en början så kan det växa fram lite under tiden. Det viktiga är att släppa alla krav på att om man väl börjar så måste det alltid leda till orgasm för båda. Ibland gör det det, men gör det inte så är det mysigt också. Och min man är helt underbar, för om jag helt enkelt taggar ner på takten så slutar det med att vi myser lte i stället. Jag tror att detta är vitkigt, för det blir lätt att man hamnar i nån cirkel att det aldrig blir något överhuvudtaget. Det gör ju inget för en kort period förstås, men jag har hört om par där det har blivit en ond cirkel och det går flera månader och kanske upp till flera år.
Så mitt råd är: ta initiativ och släpp pressen på orgasm och var lyhörd så att du inte pressar honom. Och jag kan nästan lova att det inte beror på dig, och han tycker säkert att detta är jobbigt också.