• Minuz
    MochR skrev 2011-10-12 21:29:47 följande:
    har nu pysslat om mitt monogram lite va tycker ni?
    Ska jag vara ärlig? Jättefint men, strecket på R:et liknar ett L.....
  • Minuz
    MochR skrev 2011-10-12 21:33:49 följande:
    klart du ska vara ärlig!
    har tänkt på det jag med men vet inte riktigt hur jag ska göra om det...
    Hur blir det om du gör "samma" sväng som första strecket på M:et? Kanske bara nertill?
  • Minuz

Du kan ju snirkla på både överdelen av R:et och "sista" strecket ner, lite mer som andra strecket på M..... ? Hoppas du förstår vad jag menar..... men det är ju DU som ska vara nöjd!

• Minuz
    Rosi skrev 2011-11-15 06:58:21 följande:
    Jepp ska göra det för man kan inte följa linjerna som programet har... då blev det så här... ska även få hjälp av en tjej som jobbar med sådat. hon skulle se om hon kunde fixa till det lite snyggare. =)
    Stämmer datumet?
  • Minuz
    Söta Wiol skrev 2012-04-04 14:58:53 följande:
    Tänkte bara visa upp våra inbjudningskort som jag gjort själv. Dom blev ivägskickade igår, så idag blir det officiellt =)

Men guuuuuu d så fiiina!!!!!!!!!! Helt underbara.
  • Minuz

Satte mig i pysselrummet idag och lekte lite med ett fotoalbum!
    I mitten sak ju självklart ett foto av oss vara sedan.
    En av sönerna satte sig hos mig när jag började och frågade lite.....
     Efter en stund sa han:
    Va? Ska du göra ett bröllopsalbum? Men du och pappa är ju inte gifta!!!!!!!
    Eh, nä men nån annan kanske vill ha det? Kanske snart dags att berätta för omvärlden och barnen? 

• Minuz

Detta hjärtan ska vi ha som bordsplacering, ska bara gjuta dem först. Testade förra året då jag gjorde en liten blomma till en vän.......

• Minuz
    Drullen skrev 2012-06-24 12:57:19 följande:
    Jättefint, va gjuter du i? Ja sitter i funderar på hur våra bordsplaceringar ska se ut.. Vi ska inte ha för varje person, utan sex till åtta namn per bord, sen får dom sitta hur dom vill. Men nånting med lite arbete bakom vill ja göra,kan bara inte komma på vad.. Har du gjort skålen oxå?
    Jag har gjutit i finbetong.  Skålen har jag tyvärr köpt.
    För att veta hur stort det är så är det ett stort värmeljus och inget "vanligt". Tror hjärtat är ca 7x10 cm
Svar på tråden Pysseltråd med tips och idéer