Cicci90 skrev 2012-06-28 16:51:37 följande:
Jag tycker att allt är fint och den lila färgen ser jättebra ut! Hur det blir med turkost är ju svårt att säga. Har ni båda färgerna i övriga dekorationer? Men som sagt, det lila är jättefint.
Men jag tycker lite som Solstice. Framsidan känns liiite för mycket.
Jag hade tagit bort blommorna som hänger ner samt klockan med tillhörande text.
Möjligvis hade även texten längst ner i högra hörnet försvunnit för min del. OM den inte kommer att gå i samma typsnitt som "Bröllop".
Att skicka med tags med information tycker jag var en rolig idé
Och hjärtat i bakgrunden tycker jag var finurligt och vackert.
Men om du och din gubbe är nöjda med inbjudan och känner att den återspelar er så tycker jag att ni ska ha den som den är! Detta var bara mina tankar baserat på min smak, vilken inte alla i världen kan dela. Även om det hade underlättat
Vad roligt med ett pysselrum förresten! När jag ska göra något får jag sitta vid matbordet eller soffbordet. Vilket betyder att jag hela tiden måste plocka undan allt när det är dags att äta.. Suck!
TACK!
Vi valde att lägga till turkos till våra färger för att få en liten färgklick. Så lite i pyntning kommer att vara turkost. Men på kortet tycker jag att det ser mer elegant ut med mörklila.
Jättesmidigt med ett pysselrum...... Men det är så liiiiiitet. Barnens fd klädkammare. Men de bara rev ner kläderna på golvet så de har fått flytta till tvättstugan, så snodde jag snabbt till mig denna lilla garderob. Men de små barnen älskar detta rum, fast det är litet och trångt och vi bara kan vara 2 i taget. *S*