Hur trycka text på exempelvis Mentos?
Spännande!!
Spännande!!
väntar med spänning!
jag har mejlat kakburken.se för att se vad dom säger :) återkommer med svar när jag fått veta :)
Jag har beställt 2 sorters pennor från Kakburken nu, väntar på att få hem dem. :) De ska funka på stelnad kristyr, marsipan och liknande så det ska bli intressant att se hur de gör sig på Mentos eller liknande godis. :)
mina pennor kommer nog imorgon, skickades idag :)
Pennorna kom och är testade! :) Över förväntan måste jag säga. Lätta att måla med trots att spetsen inte är toktunn, de torkar fint och det ser riktigt bra ut. :) Den röda ser lite orange ut på bilden, men det beror snarare på mobilkameran, den ser lagom röd ut i verkligheten. Så hoppa in på www.kakburken.se och hitta pennorna, ca 130 kr för 5 färger. :)
Köpte en röd penna av annat märke, men den såg väldigt urtvättad ut, så jag rekommenderar de andra :)
Absolut! Kopiera på du bara :)
Citrondoft: Japp! Det har jag gjort, det går allt. Fick till och med in Jenny Calle på en utan större problem:)Största böket var hur jag skulle hålla i godisen för att få rum liksom. Har bilder i mobilen men inte fått över dom till nätet. Om du inboxar mig ditt mobilnr så kan jag skicka över en bild om du vill :)
Här kommer med test-Mentos med text på
Tackar! Jag är supernöjd med resultatet Ska testa att trycka med småstämplar från Panduro med. Små hjärtan och pussmunnar typ. Sedan lär det ju bli något av ett terapiarbete att trycka typ 800 Mentos, men jag funderar på att lämna en del blanka alternativ blanda upp dem med minimarshmallows eller nåt sånt...
Ha ha! Tja, någon ska ju vara knäppast med
Ska försöka köpa storpack via grossist dock. Får väl se om det blir mentos eller såna lite plattare...Vad heter de? Evighetsmint eller engelsk mint tror jag de kallas.. Ungefär lika stora men plattare och hårdare, inte så där tugg-sega, finns i såna stora lådor tror jag. Blir dyrt som attan att köpa massa rör tror jag
Nu har jag testat stämplar! Målade på med mina pennor och stämplade sedan på Mentosen. Tycker nog att det duger, men lite mer färgstarkt hade jag velat ha det. Ska botanisera på kakburken.se för att se om jag kan hitta något alternativ :)
Japp! Köpte ett set på Panduro, 6 st pyttiga hjärtan för 49 kr. Målade direkt på stämpeln och tryckte på Mentosen. :) Färgen har faktiskt mörknat lite nu när de har legat en stund så det blev faktiskt ännu lite bättre. :) Funderar på att köpa någon färgpasta och testa med oxå, men jag kanske ska nöja mig med det här. Har inte bestämt mig än ;)