Inlägg från: MaalinJohansson |Visa alla inlägg
  • MaalinJohansson

Beslutsångest gällande hur länge vi ska vara borta då vi har barn!

Vi åkte till Polen i Oktober förra året, vi var borta 4 dagar och 3 nätter. Och det kände vi var alldeles för lång tid. Därför ska han nu med oss på vår bröllopsresa i Augusti i år.

Det är ju helt hur man är som person. Jag själv skulle aldrig klarat av att vara borta i 2 veckor. Påtok för länge! Det finns liksom inte i min värld. Inte ens om jag fått en Thailand resa betald.

• MaalinJohansson
    MaalinJohansson skrev 2011-01-17 23:47:21 följande:
    Vi åkte till Polen i Oktober förra året, vi var borta 4 dagar och 3 nätter. Och det kände vi var alldeles för lång tid. Därför ska han nu med oss på vår bröllopsresa i Augusti i år.

Det är ju helt hur man är som person. Jag själv skulle aldrig klarat av att vara borta i 2 veckor. Påtok för länge! Det finns liksom inte i min värld. Inte ens om jag fått en Thailand resa betald.
    Eller ja jag får rätta mig lite. Under dom dagarna så saknade jag Neo jätte mycket!
    Det var verkligen skönt att få komma hem igen. Även min sambo som aldrig annars är spec blödig tyckte det var riktigt jobbigt sista natten.

Så vi känner att 3 nätter utan honom är max för oss. Och nu är han tre år och var då med.
    Under hans första och andra år skulle jag max kunna lämna bort honom en natt..
    Men det där gör alla olika :) Neo är väldigt mammig och pappig och även om han älskar mormor och morfar längtar han ofta hem då han sover där.
Svar på tråden Beslutsångest gällande hur länge vi ska vara borta då vi har barn!