• lindacj

Tid för vigsel???

Hej alla!
    Har extrem besluts ångest och behöver lite hjälp!!
    Vi har hittat en underbar kyrka som vi älskar, men det finns bara två tider 12.30 som känns lite tidig och 17.00 som känns lite sent. Fest lokalen ligger på gångavstånd från kyrkan. Vi har buffe till middag och bröllops tårtan till dessert.
    Tacksam för era synpunkter:)

• Svar på tråden Tid för vigsel???
  • lindacj

Det kommer att vara 70 gäster och förhoppningsvis mycket tal fast inte för långa per person haha!
    Kl 02 är tiden för festlokalen, men verkar som man kan prata till sig på obestämdtid. Vi vill inte se varandra innan så fotograferingen blir efter.
    Känns jobbigt om man behöver titta på klockan hela tiden för att hinna med allt, vill ju ha en härlig och festlig dag utan stress ( kommer vara helt uppe i varv ändå:) 
    Men är det för tidigt kanske folk tröttnar som du säger och det blir en massa dö tid.

Uh så mycket det är att fundera över:)

• lindacj

Beräknar att vigseln tar en timme med allt. Tar vi 17 tiden får det bli en snabb fotografering och i såfall utanför festlokalen, vilket är jätte fint, men känns inte helt optimalt. Vi vill verkligen inte se varandra innan. Känns som allt blir inom marginal.
    Hade verkligen önskat mig en tid vid 15. Har fler kyrkor bokade med bättre tider, men ingen känns lika bra.

• lindacj

Tack alla för era åsikter, är verkligen till hjälp! Känns så skönt att kunna vända sig hit, mina vänner börjar nog bli ganska trötta på mitt tjat:)

Svar på tråden Tid för vigsel???