• Potter

Någon som gift sig i Hanhals Kyrka/Kungsbacka? bott på Säröhus?

Hanhals bygdegård är väl ett rätt bra ställe att ha sin fest på. Vi va å kika på den men avstod pga av två saker och det va att är man 70 pers så är det rätt fullt i rummet och vi hoppas på dryga 85-90 och sen måste man stänga av ljudet/musike, tror det va nånstans runt 01 eller 02, för att det bor folk ovanpå.

I övrigt en helt okej lokal (lite nedgången men den skulle tydligen fräschas upp under julhelgerna. Har inte sett detta).

• Potter

Gör det, min sambo visste om detta så vi frågade. Men visst det kan ju ha skett förändringar sedan i sensommras/höstas då vi va där å tittade. Lycka till!

• Potter

Jaa joo jag kan förstå att du blir arg.. var dock inte meningen att starta nåt så... ring först å prata med honom å kolla. Det kan ju ha skett förändringar (därav ingen info från hans sida). Men om det nu skulle vara så att det är "ljudförbud" efter ett visst klockslag kanske ni kan prata med hyresgästerna personligen.. jag skulle då rakt inte vara omöjlig när det gäller nåt så stort som någons bröllop... lycka till iaf!! Hoppas det löser sig för dig

• Potter

Hur gick det för dig sen Gottblåbär? Ordande det sig? Va sa styrelsen/boende???

Svar på tråden Någon som gift sig i Hanhals Kyrka/Kungsbacka? bott på Säröhus?