Inlägg från: Lindahl |Visa alla inlägg
  • Lindahl

Bröllop på Midsommarafton? Tyck till!

Mina bästa kompisar gifte sig på midsommarafton för 2 1/2 år sen, det var superkul!!!

Dom körde på midsommartemat med buffé, etc...även tårtan (som jag gjorde) var full med jordgubbar på toppen.
    Jag tyckte det var en jätterolig midsommarafton... varför måste man supa skallen i bitar denna högtid???
    Själv körde vi (min man & jag) på en annan afton, nyårsafton för vår del vilket oxå blev väldigt uppskattat av många...

• Lindahl

Ja, skicka inbjudningar i god tid....vi skickade ut våra redan i slutet av augusti för att vara på den säkra sidan, måste även tillägga att vi fick mycket god respons av de flesta när det gällde valet av dag...(nyårsafton). Dom som inte uppsakttade det lika mycket var våra respektive föräldrar, där blev det lite gnäll.
     Men dom verkade till att ha kul ändå!!!!
    Lokalen bokade vi redan innan sommare, la in en preliminär bokning som vi sedan bekräftade när vi skickat inbjudningarna, det fungerade jättebra, kollade även då upp med bokning av kyrkan och började även då kolla runt när det gällde cateringsmöjligheter....

Svar på tråden Bröllop på Midsommarafton? Tyck till!